Tuesday 4 September 2012

It's creeping up

I'm starting to feel a little bit angsty at the thought of my boxes, my stuff, which is still all packed up and standing in my old living room. Near him. With him, every day.
He is meant to arrange for it to be shipped over, but so far it's still on the other side of the North Sea.
That angsty feeling isn't about the STUFF. It's not me missing my winter boots, by books, my trinkets and scarfs. It's more about the fact that it's THERE. Like an anchor weighing me down, tying me to that place. It's like I can't move on whole heartedly when a part of my life is in heavy duty card board boxes in my old flat.

Why he hasn't arranged the shipping yet I don't know. Probably a combination of lack of time/lack of money/lack of will power. And I'm not angry with him, I know full well he is doing me a favour by arranging it for me. I'm saving money, but I'm not saving hassle. I don't think he knows how it affects me, and I don't even know if I want to tell him about it. My feelings are mine and mine alone and even the negative ones are not his to share any more.



2 comments:

  1. Han kanske också har svårt att skicka över dina grejer för att det blir så definitivt? Att du inte finns kvar där längre.

    Jag hade också fått ångest, jag får ångest av att tänka att min lilla nalle-lemur är hos Edward varje dag, bor där, får små luftpartiklar som Edward andas ut, luktar som Edward. Tänk att ha alla ens grejer där, allting. Hoppas att det känns okej när grejerna anländer, det är väldigt svårt att omringas av sina egna flyttkartonger. Ens liv packad i lådor. Jag bröt ihop sist när jag lämnade grejerna hos mina föräldrar, mitt tidigare liv som inte var mitt liv längre fanns i de kartongerna :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag antar att det spelar in. Nagonstans inombords sa vet han att han har 'fucked up'. Och mina lador ar som ett ankare som haller mig till honom.

      Det ar sanna smasaker egentligen, men precis som du sager du gor det ont. Jag tror sakert det kommer gora lika ont nar mina lador anlander, men det ar smallar man far ta. Forhoppningsvis kan jag bara flytta dom vidare till en ny stad och nya aventyr. Eller sa grater jag en skvatt och gar och lagger mig.

      Delete